Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Solbriller

sunnuntai 13. kesäkuuta 2010

Solbriller


Mulla on ollut noin viisi vuotta käytössä yhdet ja samat Oakleyn aurinkolasit. Tai no, kerran ostin toisetkin lasit, pidin kaksi kertaa ja myin kaverille, kun ei ne vaan sopinut. Ja Oakleyt voitti käytössä.
Mieskin on vanhoja Oakleyta joskus lainatessaan todennut, että niissä on niin paljon naarmuja ettei läpi näe. Ei mun mielestä.
Tosi hyvät aina vaan.

Nyt kuitenkin Ray Banin cooleista Wayfarereista haaveillen marssin Olli kädessä ja vauva kantorepussa paikalliselle optikolle ja ajattelin, että ehkä, et jos ne on oikein hyvät, niin voisin ostaa uudet solbrillet.
No ei ne Wayfaferitkaan mulle oikein istuneet -mukaan lähti tällaset tukevammat pilottilasit.
Drit fine, olen tosi tyytyväinen!


Ja kun Wayfareria lähdettiin hakemaan, niin sitä myös saatiin. Ollille:
:)

Tunnisteet:

10 kommenttia:

13. kesäkuuta 2010 klo 15.54 , Blogger Nanna kirjoitti...

Mulla on myös aurinkolaseja vaikka mitä. Silti jostain syystä ihan parhaimmat ja eniten käytetyt on sellaiset halpikset, jotka joskus ostin akuutissa tarpeessa ihan vain tavaratalon hyllystä.
Ne saa surutta pyöriä käsilaukun pohjalla ja auton penkeillä.

Sun ostokset on makeet!! Ja noi Ollin on tosi herkut :)

 
13. kesäkuuta 2010 klo 16.40 , Blogger Johanna kirjoitti...

nanna, mun on turhaa edes hankkia monia, kun pidän aina vaan samoja ;)

 
13. kesäkuuta 2010 klo 18.06 , Blogger Notorious C.H.I.C. kirjoitti...

Aah, tämä helpotti mun aurinkolasi-tuskaani, ihanaa tietää, että joku muukin käyttää samaa mallia vuodesta toiseen! Ostin omat Bulgarin lilat aurinkolasit vuonna 2001 (!), puolet palkasta meni, mutta kun mikään muu malli ei sopinut niin hyvin, niin oli pakko antaa periksi:)
Nykyään käytän myös itsestään tummenevia silmälaseja, titaanista tehdyt sanagt ovat must uteliaan taaperon kanssa.Mutta nuo Bulgarit ovat olleet siitä lähtien ainoat varsinaiset aurinkolasit.
Italialaisethan ovat aurinkolasifriikkejä, niin että olen aina tuntenut suorastaan syyllisyyttä vanhoista Bulgareistani, mutta nyt helpotti tietää, etten ole ainoa, joka ei juokse joka kevät ostamaan uusinta mallia vaan uskaltaa käyttää vanhoja mutta hyvin istuvia laseja useamman "muotikauden".

 
13. kesäkuuta 2010 klo 18.15 , Blogger Johanna kirjoitti...

Vera A: Hahaa :D :D Ihan kiva kuulla näinkin päin :D

 
13. kesäkuuta 2010 klo 18.15 , Blogger Laura kirjoitti...

Muutama kuukausi sitten kun olin Italiassa oli tarkoituksena hommata wayfarerit. Optikolla sovitellessa isommat näyttivät järkyttäviltä päässä. Olin luullut, että ne sopivat kaikille. Bongasin hyllyltä wayfarerit pienemmässä koossa (New Wayfafer) ja olivat nappiostos, en osta enää ikinä uusia aurinkolaseja, i'm so falling love..!

 
13. kesäkuuta 2010 klo 18.17 , Blogger Sara kirjoitti...

Mun mielestä olis just ihanaa kun olisi iso kokoelma erivärisiä ja -mallisia aurinkolaseja, ja voisi sitten aina asun ja fiiliksen mukaan valkata sopivimmat. Tällä hetkellä mun kokoelmasta ei taida löytyä kun viidet lasit, joista useimmiten päähän menee Wayfarerit tai aviatorit - molemmat tosin halpoja feikkejä. :D

 
13. kesäkuuta 2010 klo 21.21 , Blogger KIAL kirjoitti...

Mä taas en osaa käyttää aurinkolaseja, vaikka löytyy minkä mallista ja yhdet kalliimmatkin. Jotenkin tunnen itseni vaan liian "julkkikseksi" kun pistän sellaset päähän :D En tiedä miksi.. Silmät kyllä kärsivät tästä mun oudosta ajatusmallista kirkkaina päivinä :)

 
13. kesäkuuta 2010 klo 21.49 , Blogger Johanna kirjoitti...

Laura: Juu niin luulin ja nimenomaan et ne isommat ois ollu mulle... mut ei etenkään ne :D Rakkautesi pieniä wayfarereita kohtaan ymmärrän hyvin <3

Sara: Siinä voi kuitenkin käydä niin, että isosta valikoimastakin tulis vaan käytettyä niitä paria suosikkia? ;)

KIAL: Tiedän mitä tarkoitat, mulla oli kans ennen toi... Sulle ei oo vaan vielä tullut ne oikeat vastaan :)

 
14. kesäkuuta 2010 klo 13.45 , Blogger KatjaS kirjoitti...

Heh meillä mies on myös tosi "tarkkasilmäinen" ja huomaa pienetkin naarmut... Ei mun näkökenttää pari pikku naarmua sumenna, eihän kaikkea tarvitse niin tarkasti nähdäkään :) Mulla on ollut jo pidemmän aikaa aviatorit / pilottilasit etsinnässä, mutta sopivan kokoisia ei ole vielä löytynyt. Sulle kyllä istuu hyvin uudet aurinkolasit. Onnistunut ostos!!

 
16. kesäkuuta 2010 klo 20.25 , Blogger Hanna kirjoitti...

Vo vitsi! Oon tässä etsiskellyt just ton mallisia aurinkolaseja. Pitääpä pistäytyä jossain optikkoliikkeessä. Tosin nuo ei taida ihan mahtua budjettiin...

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu